| distance(const Vector4 &pt1, const Vector4 &pt2) | Vector4 | [inline, static] |
| distanceSq(const Vector4 &pt1, const Vector4 &pt2) | Vector4 | [inline, static] |
| dot(const Vector4 &p, const Vector4 &q) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline, static] |
| inverse() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| lerp(const Vector4 &p, const Vector4 &q, float t) | Vector4 | [inline, static] |
| magnitude() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| magnitudeSq() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| normalize() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator!=(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator* (definido en Vector4) | Vector4 | [friend] |
| operator*(float scalar) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator*=(float scalar) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator+(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator+=(const Vector4 &rhs) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator- (definido en Vector4) | Vector4 | [friend] |
| operator-(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator-=(const Vector4 &rhs) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator/(float scalar) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator/=(float scalar) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| operator==(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| set(float x_, float y_, float z_, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| toVector3() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| Vector4() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| Vector4(float x_, float y_, float z_, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| Vector4(const Vector3 &v, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
| w (definido en Vector4) | Vector4 | |
| x (definido en Vector4) | Vector4 | |
| y (definido en Vector4) | Vector4 | |
| z (definido en Vector4) | Vector4 | |
| ~Vector4() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |