distance(const Vector4 &pt1, const Vector4 &pt2) | Vector4 | [inline, static] |
distanceSq(const Vector4 &pt1, const Vector4 &pt2) | Vector4 | [inline, static] |
dot(const Vector4 &p, const Vector4 &q) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline, static] |
inverse() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
lerp(const Vector4 &p, const Vector4 &q, float t) | Vector4 | [inline, static] |
magnitude() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
magnitudeSq() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
normalize() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator!=(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator* (definido en Vector4) | Vector4 | [friend] |
operator*(float scalar) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator*=(float scalar) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator+(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator+=(const Vector4 &rhs) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator- (definido en Vector4) | Vector4 | [friend] |
operator-(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator-=(const Vector4 &rhs) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator/(float scalar) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator/=(float scalar) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
operator==(const Vector4 &rhs) const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
set(float x_, float y_, float z_, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
toVector3() const (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
Vector4() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
Vector4(float x_, float y_, float z_, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
Vector4(const Vector3 &v, float w_) (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |
w (definido en Vector4) | Vector4 | |
x (definido en Vector4) | Vector4 | |
y (definido en Vector4) | Vector4 | |
z (definido en Vector4) | Vector4 | |
~Vector4() (definido en Vector4) | Vector4 | [inline] |